Bieszczady den čtvrtý, pátý a celkově 20.-21.6.2013

Třtí den večer se stala katastrofa. Po pádu na zem se mi urazil fotoaparát a odmít fotit - definitivně. A protože Pavlovi trucoval již od úterý, zůstaly nám jen vzpomínky v hlavě a pár záznamů o trase z Garmina, alespoň co se týká dne čtvrtého. V pátek se Pavlův umoudřil a vyplodil pár záběrů, které se snad objeví na jeho rajčeti.
Takže o trase - po snídani vyrážíme na hřeben, polsko-slovenský. Přes Jaworinku stoupáme na Riabu skalu, dále směrem na západ na Ďurkovec, Plašu a Okraglík. Tady si dáváme ještě jeden boční vrchol - Jaslo a po návratu na hranici sestupujeme do Ruského sedla, kde jsme původně chtěli spát. Ale nedostatek vody nás donutil sestoupit do Roztoki Gorne, kde u hotelu stavíme stany, děláme večeří a vychutnáváme si úžasný klid. Poslední den za úmorného vedra opět vystupujeme do Ruského sedla a poté scházíme do zaniklé obce Ruské, kde navštívíme vojenské hřbitovy. Odtud již přes sedlo zálomy do obce Runina, odkud se busem vracíme do Stakčína, vlakem do Humenného a domů.