Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

Udělejte si ze svých alb kalendář

Ideální jako dárek nebo jen tak pro sebe na památku.

SLEVA 25 % 17. 12.

259 fotek, září až říjen 2010, 95 zobrazení, 2 komentáře | příroda
96 fotek, 5.1.2011, 42 zobrazení, přidat komentář
107 fotek, 2.2.2012, 177 zobrazení, 13 komentářů | krajina, příroda
I přes mráz jsem se dokopal k malému výletu na jeden z mých oblíbených vrcholů. Stálo to za to, fantastické výhledy, šílená zima, maximální uspokojení.
356 fotek, září 2012, 140 zobrazení, 50 komentářů | cestování, krajina, příroda
Dovolená pokračuje. Tři lidi jsem zlikvidoval na Malé Fatře, tak do Krkonoš měl odvahu jet jen Vlastík /tři dny po návratu začal konečně chodit/. Vyrazili jsme v poledne z Janských Lázní - mastňácky lanovkou - na Černou horu, odtud již pěšky kolem Pražské boudy na Liščí horu, Výrovku a na Luční boudu, kde nás čekalo výborné pivko - Paroháč - a postel. Druhý den již za nádherného počasí výstup na Sněžku a odtud po hřebeni přes Špindlerovku a Vyské kolo na druhý konec hřebene, na polskou Szrenicu, odtud přes Voseckou boudu k prameni Labe a na Labskou boudu, kde jsme strávili druhou noc. Třetí den se opět zatáhlo, ale obešlo se to bez deště, tak kolem vodopádů Pančavy jsme došli na Zlaté návrší, Mísečky a přes Žalský hřbet a Přední Žalý, krátkou zastávku na Benecku jsme došli na vlak do Vrchlabí. Byly to krásné tři dny, kdy se vystřídalo počasí od deště až po nádherně modrou oblohu, našlapali jsme 88 km, nasptoupali přes 4000 výškových metrů /z toho tedy 560 lanovkou/, prostě nádherný výlet. Díky Vlasťo, že jsi vydržel!!!
37 fotek, 19.5.2010, 45 zobrazení, 4 komentáře
79 fotek a 3 videa, 16.7.2017, 74 zobrazení, 4 komentáře | dokumenty, krajina, rodina-přátelé, události
Malá vzpomínka na nádhernou neděli strávenou s úžasnými lidmi.
119 fotek, 27.5.2011, 52 zobrazení, přidat komentář
156 fotek, 3.6.2012, 84 zobrazení, přidat komentář | rodina-přátelé, sport
Dnes jsem se vydal do Prahy, podívat se na dceru při veslařských závodech. Zůčastnila se jich jako členka posádky, která nakonec dokázala vyhrát. S focením jsem se soustředil hlavně na její závod, ale podařilo se mi udělat nějaké fotky i z hlavního závodu mužů.
195 fotek, říjen 2012, 85 zobrazení, 13 komentářů | krajina, příroda, rodina-přátelé
Jako tradičně na podzim - již po dvacáté - vyrážíme s přáteli do Jeseníků, užít si nádherných hor, trochu protáhnout tělo, odpočinout si od rodin a všedních starostí. Akce byla pro letošek nazvána ŘíJe 2012 - Říjnové Jeseníky. Počasí nás první den donutilo zkorigovat trasu - Červenohorské sedlo-Praděd-chata Barborka, druhý den již za krásného počasí z Barborky jinou trasou přes sedlo na chatu Šerák a třetí den dolů na Obří skály a do Lipové na vlak. Jak to vypadalo, máte tady na pár fotkách.
82 fotek, 20.11.2011, 73 zobrazení, 10 komentářů
300 fotek, listopad 2012, 102 zobrazení, 38 komentářů | cestování, krajina, příroda
Na konci podzimu jsme s Pavlem vyrazili na tři dny do Beskyd a Javorníků. Naše cesta vedla z Lidečka přes Čerovy a Pulčínské skály, Makytu, Papajské sedlo na Kohůtku, kde jsme strávili první noc. Druhý den hřebenem Javorníků přes Malý a Velký Javorník a Lemešnou až na Bumbálku, kde nás již čekaly dvě postele. No a třetí den jsme pohodovou procházkou navštívili prameny Vsetínské a Rožnovské Bečvy, vystoupali na Vysokou, zastavili se na Beneškách a své putování ukončili na Soláni.
172 fotek, říjen 2014, 112 zobrazení, 5 komentářů | krajina, rodina-přátelé
Tak zase na cestách. Tentokrát jsme se s Pavlem rozhodli přejít hranici ze severu na jih na Bumbálku a třetí den jen kousek na Pustevny. Přidel se k nám ještě Petr, takže ve třech se dobře šlapalo.
V pondělí, po menších peripetiích jsme dorazili do Mostů, odkud místo v devět vyrážíme v jedenáct. Nasazujeme ostré tempo a valíme směr chata Skalka, Severka, Tetřev, kde se kouknem na svět z výšky. Odtud přes Velký Polom, Muřinkový vrch, Malý Polom už za tmy docházíme na Bílý kříž a Švarnou Hanku, kde máme zamluveno ubytování. 28 km.
Další den si vyloženě užíváme. Krásné počasí, nádherné výhledy a skvělý terén nás vedou zpět na Bílý kříž, Doroťanku a Konečnou, nad kterou obědváme a kocháme se. Dále přes Bobek, Hluchanku, Smutníky opět za tmy docházíme Na Bumbálku, kde nás čekají postele ve stejnojmeném hotelu. 27 km.
Poslední den byla naplánovaná krátká trasa přes Hlavatou a Martinák na Pustevny. Ale když bylo tak krásně a tak hezky se šlapalo, proč to nevzít přes Radhošť do Rožnova, vždyť je to jen kousek. Nakonec to bylo 35 km, ale došli jsme za světla!
6 fotek, červen 2013, 66 zobrazení, 1 komentář | cestování, dokumenty, krajina
Třtí den večer se stala katastrofa. Po pádu na zem se mi urazil fotoaparát a odmít fotit - definitivně. A protože Pavlovi trucoval již od úterý, zůstaly nám jen vzpomínky v hlavě a pár záznamů o trase z Garmina, alespoň co se týká dne čtvrtého. V pátek se Pavlův umoudřil a vyplodil pár záběrů, které se snad objeví na jeho rajčeti.
Takže o trase - po snídani vyrážíme na hřeben, polsko-slovenský. Přes Jaworinku stoupáme na Riabu skalu, dále směrem na západ na Ďurkovec, Plašu a Okraglík. Tady si dáváme ještě jeden boční vrchol - Jaslo a po návratu na hranici sestupujeme do Ruského sedla, kde jsme původně chtěli spát. Ale nedostatek vody nás donutil sestoupit do Roztoki Gorne, kde u hotelu stavíme stany, děláme večeří a vychutnáváme si úžasný klid. Poslední den za úmorného vedra opět vystupujeme do Ruského sedla a poté scházíme do zaniklé obce Ruské, kde navštívíme vojenské hřbitovy. Odtud již přes sedlo zálomy do obce Runina, odkud se busem vracíme do Stakčína, vlakem do Humenného a domů.
50 fotek, 9.4.2017, 42 zobrazení, 4 komentáře
Od pyramid se přesouváme na sever Bosny, do národního parku Una. Po cestě navštěvujeme Jajce, které jsou vyhlášené hlavně vodopádem, který byl umístěn mezi12 nejkrásnějších dodopádů světa. Nad městečkem se tyčí pevnost, kterou jsme bohužel kvůli nedostatku času nestihli navštívit, ale alespoň máme důvod se sem vrátit.
97 fotek a 2 videa, 11.4.2017, 50 zobrazení, 5 komentářů
Poslední den po sbalení přejíždíme do vesnice Martin Brod, kde je další z vodopádů na řece Una - Milančev Buk. Je menší než předchozí, ale taktéž krásný.
Po dostatečném užití si padající vody jdeme k přítoku řeky Una - řece Unac, která se zde zařezává do hlubokého kaňonu, kterým jdeme cca dva kilometry, místy po vysekané cestě ve skále až k jeskyni, která byla uměle vytvořena za nám neznámým účelem. Poté stejnou trasou zpět, nasedneme do vozů, poobědváme na mostě pod soutokem řek Una a Unac a jedeme domů.
124 fotek a 2 videa, 10.4.2017, 58 zobrazení, 3 komentáře
Z místa našeho ubytování v Lohovu přejíždíme do vesnice Čukovi, kde necháváme vozy a pěšky přes malé sedlo se vydáváme na nádherný vodopád Štrbački buk. Nachází se přímo na hranici s Chorvatskem, na řece Una v Národním parku Una nedaleko města Bihač.
Vodopád je opravdu impozantní a nádherný, proto si to tady užíváme dosytosti. Poté se ještě vydáme soutěskou řeky Una k Crno Vrelo a zpět a opravdu si to vychutnáváme.
Natáčel se zde jeden český film, kdo bude vědět jaký?
55 fotek, 8.4.2017, 35 zobrazení, přidat komentář
Na prodloužený víkend se vydáváme navštívit Bosnu i Hercegovinu - Visoko s jeho pyramidami. Existuje mnoho verzí a teorií, zda kopce okolo tohoto města jsou či nejsou pyramidy, ale osobní návštěva vás v tom zcela jistě utvrdí. Ať tak či onak.
Na internetu najdete o tomto zcela jistě mnoho stránek, ale nám podal úžasný výklad náš průvodce a z jeho stránek a odkazů na nich uvedených se dovíte daleko více, než bych zde popsal. Zde jsou - www.energiesrdce.cz
Po ranní vydatné snídani a návštěvě tunelů Ravne přejíždíme pod Piramidu Mjeseca, na kterou stoupáme v mírném deštíku a velkém blátě. Ale to nás neodradí, protože po cestě vidíme odkryvy, které nás utvrzují v tom, že se nacházíme na vyjímečných místech, které teprve čekají na své další objevy.
75 fotek, 7.4.2017, 61 zobrazení, přidat komentář
My se nejdříve vydáváme na Tumulus, umělý kopec nedaleko Visoka. Odtud přejíždíme zpět a vystoupáme na kopec Vysočica, nazývaný Piramida Sunca. Nevěřícně koukáme na odkryvy, které nás utvrzují v tom, že kopec není přírodního původu a pak po výstupu na vrchol si užíváme výhledů a energie, která nás prostupuje.
117 fotek, letos v dubnu, 39 zobrazení, 1 komentář
Tunely Ravne jsou uměle vytvořené chodby hluboko v podzemí, které byly vytvořeny, poté zasypány a dnes jsou opět odkrývány a zpřístupňovány. Jsou využívány pro meditace, rozjímání, čerpání energie, či jen tak toulání se chodbami. Kousek od vstupu pod kopcem Zvonik je vytvořen Archeoložki park Ravne, který slouží k meditacím, setkáváním, koncertům, výstavám a tak podobně.
102 fotek, 12.4.2013, 50 zobrazení, 5 komentářů | krajina, příroda
Tak jsem se vydal do kraje Palka1963. Nevím, jestli on má smlouvu tam nahoře, ale když on vyleze ven, tak svítí slunce. Já jsem spoléhal na ČHMU, kde mi tvrdili, že dopoledne bude jakžtakž, a odpoledne se to lehce pokazí. Opak byl pravdou, dopoledne pršelo a odpoledne taky. Až kolem třetí se to začalo trhat. Ale.......krajina je zde nádherná, jen škoda, že jaro zatím jen nesměle klepalo na sněhová pole a louky byly zatím bez zeleně. Ale já se vrátím.