Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

atnelavVIP

Oblíbená alba

Alba, která má atnelav v oblíbených

35 fotek, 15.8.2017, 197 zobrazení, 164 komentářů | cestování, krajina, příroda
Asi nejznámější trasa v NP Slovenský Raj prochází roklí potoka Suchá Belá s několika vodopády a spoustou žebříků.
46 fotek, 14.8.2017, 194 zobrazení, 197 komentářů | cestování, krajina, příroda
Slovenský Raj je atraktivní NP, v loňském roce byla upravena a zprovozněna ferrata Kyseľ, která vede roklí stejnojmenného potoka. Vstup na ni je s povinnou výbavou ferratového setu, je v kategorii "C" a zpoplatněn 5ti €. Místy se jde korytem potoka, který měl při naší návštěvě naštěstí jen málo vody.
173 fotek, letos v červnu, 748 zobrazení, 47 komentářů | architektura, cestování, krajina, ostatní, země
Letošní dovolenou jsme tak trochu neplánovaně prožili na ostrově Kréta v Řecku. A tady je na ukázku pár fotek z míst, která jsme navštívili (i když většinu času jsme strávili u moře, bazénu a baru)
114 fotek, 5.7.2017, 126 zobrazení, 29 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda, země
Dojít z Vláry až do Púchova mne vždycky lákalo a taky jsem to považoval za bláznivý nápad. Až dnes jsem se k tomuto kroku odhodlal, i když jsem měl připravené záložní trasy ústupu pro případ čehokoliv. A tak, máte- li chuť, se pojďte se mnou projít krásnou krajinou Bílých Karpat kolem skal z Vlárského průsmyku až do Púchova
111 fotek, červen až červenec, 160 zobrazení, 25 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda, země
Do Maďarska se přesunujeme po tůře na planinách Slovenského krasu z Plešivce přes Fiľakovo a Šiatorskou Bukovinku do vesničky Tor na západě pohoří Mátra. A právě odtud podnikneme výstup na nejvyšší horu Maďarska - Kékeš s výškou 1014 m.n.m.. Trasa výstupu je dlouhá 30km a následného sestupu k úzkorozchodné železnici v Mátrafuredu 10 km. Na Kékeš se dá vyjet i autobusem, ale tůta, kterou jsme podnikli s oběma Petry byla nejen náročná, ale i krásná. Vedla po opravdové modré hřebenovce Mátry s hezkými výhledy přes druhou nejvyšší horu země Galya-této.
208 fotek, letos v červnu, 140 zobrazení, 32 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda, země
Nočním vlakem přijíždíme na východ Slovenska a hned ráno se vydáme po planinách Slovenského krasu. První na řadě je Zádielská planina, které předchází Turnianský hrad. Pokračujeme dlouhou Silickou planinou zakončenou v podzemí jeskyně Domica a jako poslední Plešiveckou planinu ze Štítniku. Mají to tam moc hezké, však se pojďte podívat, jak tři blázni putují vyprahlou krajinou plnou nepohodlí (ale zato moc hezkou)
68 fotek, 13.5.2017, 133 zobrazení, 59 komentářů | cestování, krajina, příroda, země
Medvědí soutěska je známý turistický cíl v podhůří Alp v Rakousku - spolkové zemi Štýrsko - mezi městy Bruck a Graz. Východiskem do soutěsky je městečko Mixnitz. Poměrně strmou soutěskou protéká potok Mixnitzbach, který zde vytváří kaskádu vodopádů a peřejí. Stezka využívá celkem 164 dřevěných lávek. Nad soutěskou je nejvyšší hora tzv.Grazské vrchoviny Hochlantsch (1720 m). Obrázky pochází z 13.5.2017, kdy po trase Mixnitz - soutěska - Hochlantsch - Teichalm bylo třeba ujít cca 18 km a nastoupat více než 1200 výškových metrů.
22 fotek, 26.6.2015, 24 zobrazení, 14 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda
První den třídenní turistiky ve slovenských horách
60 fotek, 31.12.2016, 392 zobrazení, 463 komentářů | krajina, příroda
Jako silvestrovské album dávám hádanku - 20 dvojic fotografií z hor či kopců Čech a Moravy. Kdo pozná úplně všechny?
TAKŽE UŽ NEHÁDEJTE - VŠECHNY VRCHOLY BYLY ODHALENY. Vzhledem k tomu, že jste to začali dávat dohromady kolektivně, ukončuji soutěž ve chvíli, kdy se u každé dvojice fotek našla alespoň 1 správná odpověď. A KE KAŽDÉ DVOJICI TEĎ JEŠTĚ PŘIDÁVÁM TŘETÍ FOTKU, vesměs celkové pohledy na každý vrch.

Vždy první fotka z dvojice (mají navzájem stejná čísla) je výhled do kraje, druhá nějak charakterizuje vyhlídkové místo (vrchol nebo poblíž vrcholu). Vzájemně si mohou být nápovědou nebo naopak matením. Úkolem je poznat vrch, z kterého je foceno. Některé jsou hodně poznatelné, u jiných to pro někoho může být horší. Nápověda: jsou seřazeny podle nadmořské výšky.
383 fotek, říjen 2016, 59 zobrazení, přidat komentář
Vandr do Rychlebských hor a na Kralický Sněžník. V pátek 14. 10. autobusem, vlakem a zase autobusem do Branné, pak už pěšky na Kronfelzov a odtud na Paprsek. Dál na česko-polské hranici do Kladského sedla a na Kladskou bránu kde jsem nocoval...asi 25 kiláčků. Sobota 15. 10. z Kladské brány k pramenu Moravy na vrchol Kralického Sněžníku, ke slonovi a pak přes Mokrý hřbet, Sušinu, Podbělku a Babuši pod Slamník ke Stezce v oblacích a dolů do Horní Moravy..asi 23 kiláčků. V neděli 16. 10. už jen procházka po Stezce v oblacích a pak už domů.
38 fotek, 15.10.2016, 128 zobrazení, 36 komentářů | dokumenty, krajina, města, příroda, země
Lysá hora je nejvyšší horou Moravskoslezských Beskyd a rovněž jednou z nejnavštěvovanějších. Zcela zaslouženě. Přístup na ní není příliš obtížný a poskytuje překrásný výhled. Během krásného podzimního dne 15. října 2016 jsem pořídil několik fotografií z jejího vrcholu. Nechodím na Lysou tak často a proto se znalejším předem omlouvám za případné omyly v popisu toho, co jsme z vrcholku viděli.
V Ostravě - Dolních Vítkovicích je unkátní industriální areál - pánové Světlík (majitel hutí) a Pleskot (architekt) zde vytvořli něco, co zřejmě dokáže ocenit teprve budoucnost. Kratičká zastávka v tomto ocelovém městě byla nezapomenutelným zážitkem.
Bruno 5 | atnelav
20 fotek, září 2014, 91 zobrazení, 20 komentářů | zvířata
Tak se mi doma sešlo pár zvířátek na hlídání
18 fotek, říjen až prosinec 2014, 444 zobrazení, 151 komentářů | klasická-fotografie, krajina, příroda, rodina-přátelé
výběr fotek z podzimních výšlapů do Beskyd ;-)
36 fotek, 17.5.2014, 66 zobrazení, 29 komentářů
Skenované fotky, kvalita nevalná, vzpomínka pěkná.
53 fotek, 22.5.2014, 344 zobrazení, 575 komentářů | cestování
další výlet z dovolené na Hrubosklasku
310 fotek, červenec 2014, 517 zobrazení, 36 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, města, příroda
Letos jsme se vydali na dovolenou do Chorvatska na naše oblíbené místi v Dalmácii, do kempu Dole v Živogošči. Cestu k moři jsme si rozdělili na dva dny a přespali v Bosně, v hezkém městečku Jajce. Po týdenním odpočinku u Jadranu jsme k domovu vyrazili cestou na jihovýchod. Podél pobřeží jsme projeli přes kousek Bosny, Jižní Dalmácii, Monte Negro, nebo-li Černou Horu , přes hory Albánie, Kosovo , Srbsko, Maďarsko a Slovensko. Cesta tam měla 920km, ale ta zpáteční 1700km. Jeli jsme tři dny a měl jsem toho plné kecky. Se starou mapou se našinec nabloudí, když se vše mění...
493 fotek, květen 2012, 150 zobrazení, 9 komentářů | cestování, dokumenty, krajina, příroda
Po několika letech odkládání jsem na letošní jaro naplánoval přechod těchto nádherných hor. Kupodivu se mi podařilo zlanařit několik kolegů, jen doufám, že se mnou ještě někam budou chtít jít. Krajina je zde fantastická, počasí, až na pár kapek z oblohy bylo úžasné. První noc jsme strávili na prázdné salaši, další dvě na polských turistických chatách. Odjížděli jsme domů unaveni, ale plni skvělých zážitků.
169 fotek, 25.5.2014, 111 zobrazení, 38 komentářů
S dcerou a jejím přítelem jsme vyrazili na Slovensko. Jelikož nejsou žádní turisté, nachystal jsem pro ně "nenáročnou" tůru kolem Vrátné doliny, lemovanou spoustou výhledů, se spaním na chatě pod Chlebom. Ze Starého dvora jsme po sjezdovce vyšli k chatě na Gruni, poté na Poludňový Grůň, přes Stěny, Hromové a Chleb do Snilovského sedla a na chatu pod Chlebom. Druhý den přes Velký Kriváň do sedla Bublen, s malou zacházkou k prameni a zpět na Kraviarské, Žitné a Baraniarky do sedla Príslop a dolů na Starý dvor k autu. Kilometrů málo, ale počasí bylo úžasné, takže jsme se kochali a kochali a........ Cestou domů se ještě stavujeme u šíleného partyzána ve Valašském šenku na vyhlášený kotlíkový guláš a pak už jedeme domů plni zážitků.
213 fotek, červenec 2014, 203 zobrazení, 129 komentářů | cestování, krajina, příroda
Lubochna-Havran-s.pod Ostrým-Žaškovské s.pod Šípem-šíp-Podšíp-Stankovany-Kralovany-do Rieky jsem se přesunul 8km busem-Rieka(lom)Šútovský vdp.-Mojžišove Pramene-Ch.pod Chlebom-Kraviarské-Baranierky-s.Príslop-Starý Dvor-Tiesnavy-Terchová-Mravenečník-Nová Bysrica-Velká Rača-Kamenisté-Čierne-Trojmezí-Hrčava-Grič-Mosty u Jabůnkova